snowfornoor.reismee.nl

Here we go!!

Hallo allemaal,

morgen (zondag 20 november) vertrek ik vanaf Schiphol voor ongeveer vijf maanden naar Oostenrijk om skilerares te worden. Als eerste vlieg ik naar Wenen waar ik samen met zes anderen een twee-weekse duitscursus volg die zich ook focust op skitermen. Na de taalcursus gaan we met dezelfde groep door naar Kaprun waar we een anwärter (een opleiding om skiles te leren geven) doen van tien dagen. Kaprun heeft een gletsjer dus daar kan je bijna het hele jaar skiën. Na Kaprun ga ik samen met een meisje uit de groep door naar Obertauern, het gebied waar wij aan het werk kunnen. Als het goed is zitten we daar in een skilerarenhuis en kunnen we na drie dagen al beginnen. Vanaf dat moment begint het werken in Oostenrijk echt!

Ik heb enorm veel zin in dit avontuur, alle kerstmarkten in Wenen, eindeloos lang skiën, nieuwe vrienden en witte kerst! Vijf maanden is natuurlijk heel lang en ik ga mijn lieve familie en vrienden den heel erg missen, iedereen is uitgenodigd om langs te komen dus als je in de buurt bent of misschien zelfs in Obertauern gaat skiën dit jaar, let me know!

Als je benieuwd bent naar mijn verhalen en fotos, houd dan deze blog in de gaten. Ik ga proberen regelmatig wat te posten en ik zal een link op facebook delen.

Dag allemaal, tot april of tot in de sneeuw!

Liefs Noor

Reacties

Reacties

Emma

Leuk Noortje!!!

Marjon

Succes en heel veel plezier!!

Hanneke

Hi Noor wat awesome, ik skie in de voorjaarsvakantie in obertauern dus miss zie je dan nog!x

Ans de Rooij

Lieverd heel veel plezier en genieten
Dikke knuffel Ans????????????

Joost konings

Superleuk. Geniet er van.

Margot Schoemaker

Super dat jij dit gaat doen. Vast heel spannend maar ook een geweldige ervaring.
Veel plezier daarrrrrrr!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active